Leczenie nadwagi

likwidacja cellulitu

Ciało

Redukcja tkanki tłuszczowej i odchudzanie – Warszawa

Nie ma chyba osoby która nie marzy o idealnej sylwetce. Niestety codzienny pośpiech, zabieganie i niezdrowy tryb życia często stają na przeszkodzie, czasem nawet mimo stosowania diety i ćwiczeń gdzieniegdzie pozostaje zbędny nadmiar tłuszczu. Jest on spowodowany odmienną budową tkanki tłuszczowej w tych miejscach i powoduje zaburzenie proporcji sylwetki. Z pomocą w uzyskaniu pożądanych kształtów przychodzi wtedy medycyna estetyczna.

W dobie XXI wieku możliwe jest skuteczne pozbycie się nadmiaru tkani tłuszczowej bez konieczności ingerencji chirurgicznej. Medycyna estetyczna i innowacyjne zabiegi kosmetyczne pozwalają na redukcję miejscowych otłuszczeń u osób, które nie są otyłe, lecz pragną pozbyć się uciążliwych depozytów tłuszczowych, bez poddawania się inwazyjnym zabiegom. Typowymi miejscami ich występowania są: biodra, uda – strona wewnętrzna i zewnętrzna – tzw. bryczesy, plecy, kolana, brzuch, ramiona, kark, podbródek.

Metody walki z niechcianą tkanką są zupełnie bezbolesne, nieinwazyjne i przynoszą stosunkowo szybkie efekty – niekiedy widoczne już po pierwszym zabiegu. Efekt redukcji tkanki tłuszczowej pojawia się jednak stopniowo i narasta po każdym zabiegu. Połączenie terapii w sposób uzupełniający się nawzajem pod względem działania, pozwala doskonale wyszczuplić i wymodelować sylwetkę w czasie kilku do kilkunastu tygodni.

Leczenie nadwagi
Leczymy nadwagę, usuwamy cellulit

Na ogół jest to utrata kilku centymetrów w obwodzie, w miejscu, w którym zastosowano preparat lub specjalistyczną aparaturę, dzięki którym dochodzi do trwałego zniszczenia komórek tłuszczowych, ich upłynnienia lub zredukowania. Satysfakcję klientów i skuteczność zabiegów zdecydowanie zwiększa jednoczesna stymulacja włókien kolagenowych, zwiększając ujędrnienie skóry, zapewniając dodatkowy efekt liftingu (remodeling) i unikając w ten sposób zwiotczeń skóry spowodowanych ubytkiem tkanki tłuszczowej, tak jak to bywa przy gwałtownych spadkach masy. Celem przyspieszenia tego procesu zabiegi często łączone są z drenażem limfatycznym, aby ułatwić transport zbędnych substancji, poprawić krążenie krwi i spowodować przyspieszenie metabolizmu komórkowego.

Jak w przypadku każdej kuracji odchudzającej, uzyskanie pożądanego efektu oraz zachowanie go wymaga zmiany stylu życia. Właściwe nawyki żywieniowe, regularne ćwiczenia i odpowiednia ilość przyjmowanej wody w ciągu dnia, pozwalają cieszyć się zachowaniem wymodelowanej sylwetki na stałe, a nic tak nie motywuje do zrzucenia paru zbędnych kilogramów, jak widoczne w niedługim czasie rezultaty uzyskane po zabiegu wyszczuplającym z dodatkowym efektem antycellulitowym.

wyszczuplanie twarzy

Leczenie Falami Akustycznymi (Acoustic Wave Therapy – AWT) to metoda polegająca na oddziaływaniu falami dźwiękowymi na dotknięte cellulitem i tkanką tłuszczową części ciała. Celem ich aplikacji jest pobudzanie tkanki.

• choroby skóry,
  • nowotwory,
  • ciąża,
  • karmienie piersią,
  • żylaki,
  • zakrzepica.

Karboksyterapia pozwala osiągnąć rezultaty terapeutyczne, dzięki wstrzyknięciu czystego CO2. Szerokie spektrum działania gazu pozwala na mnogość zastosowań leczniczych. Poprzez niewielką igłę czysty CO2 wstrzykiwany jest w tkanki podskórne, gdzie bez problemu przenika do tkanek okolicznych m.in. mięśni i tkanki tłuszczowej. CO2 wywołuje silne rozszerzenie drobnych naczyń krwionośnych oraz powstawanie nowych kapilar przez co zwiększa przepływ krwi w tkance tłuszczowej i mięśniowej.

• hemofilia,
  • anemia zaawansowana,
  • ciąża,
  • nowotwory,
  • ciężkie choroby płuc,
  • niewydolność nerek,
  • choroby serca,
  • trądzik różowaty,
  • zapalenie żył,
  • stosowanie antykoagulantów,
  • stosowanie leków przeciwzapalnych,
  • nieustabilizowane ciśnienie krwi,
  • epilepsja.

Światło podczerwone IR wywołuje efekt termiczny, który zachodzi w głębokich warstwach skóry właściwej, powoduje jej podgrzanie z jednoczesnym obkurczeniem starych włókien kolagenowych. Dochodzi też do pobudzenia fibroblastów, a co za tym idzie przyspieszenia produkcji nowego kolagenu (około 30%) uzyskania efektu zwiększenia gęstości skóry, liftingu.

• ciąża, karmienie piersią,
  • otwarte rany,
  • aktywne procesy nowotworowe,
  • metalowe implanty w obrębie skóry poddawanej zabiegowi, wszczepiane złote nici,
  • zastosowanie wypełniaczy na 2 tygodnie przed zabiegiem.

Lipoliza jest metodą modelowania obszarów ciała poprzez iniekcyjne redukowanie tkanki tłuszczowej. Polega na redukcji miejscowych depozytów tłuszczowych, poprzez wprowadzenie pod skórę preparatu, który powoduje lipolizę, czyli rozpad komórek tłuszczowych. Lipoliza jest bezpieczną alternatywą dla chirurgicznej liposukcji, a jej właściwe wykonanie poza wysmukleniem problematycznego obszaru niesie za sobą wzrost jędrności skóry.

Przeciwwskazania:
  • ciąża i okres karmienia piersią,
  • ostre choroby nerek i wątroby,
  • cukrzyca,
  • choroby krwi związane z nadmiernym krwawieniem, stałe stosowanie leków rozrzedzających krew,
  • choroby nowotworowe,
  • infekcje i zmiany skórne w obrębie leczonego obszaru,
  • tendencja do bliznowacenia,
  • choroby tarczycy,
  • alergia na któryś ze składników preparatu,
  • zaburzenia naczyniowe,
  • padaczka,
  • fobie,
  • zaburzenia miesiączkowania,
  • zaawansowana otyłość,
  • zaburzenia odżywiania,
  • nierealistyczne oczekiwania pacjenta są,
  • zabieg może być wykonywany u osób z zaburzeniami autoimmunologicznymi tarczycy, u osób chorych na Hashimoto tylko w przypadku kiedy poziom przeciwciał jest bardzo niski lub równy zero.

Zabieg lipolizy laserowej jest metodą usuwania tkanki tłuszczowej. Doprowadza nie tylko do rozpuszczenia tłuszczu lecz także prowadzi do zmian w skórze w miejscu poddawanym zabiegowi. Po odessaniu tkanki tłuszczowej dochodzi jednocześnie do termoliftingu skóry, czyli do skrócenia włókien kolegenowych, efektem czego skóra zostaje obkurczona, gładka i napięta. Zabieg liposukcji przeprowadzany jest w znieczuleniu miejscowym lub ogólnym w zależności od jego rozległości. Nadmiar tkanki tłuszczowej usuwany jest przy pomocy kaniul wprowadzanych do tkanki podskórnej przez 2-3 mm cięcia skórne. Powrót do normalnej aktywności w zależności od zakresu zabiegu wynosi od 1 do 7 dni.

• nieleczona cukrzyca,
  • nieleczone choroby serca,